GRAPHIC DESIGN

Profesjonalne projektowanie logotypów

Projekt i wygląd Twojego Logo jest

jedną z najważniejszych

rzeczy definiujących i prezentujących Twoją firmę

Twoje logo jest elementem z którym Twoi klienci, partnerzy, współpracownicy spotykają się najczęściej. Jest to pierwszy element jaki kojarzy się z Twoją firmą, dlatego tak ważne jest przemyślane i profesjonalne zaprojektowanie logotypu firmy.

Jak projektujemy logo w Apis Media
  • 1 - Zlecenie

    W tym miejscu zaczynamy naszą przygodę z Twoim nowym LOGO.

    Po wstępnym ustaleniu wszystkich szczegółów, wyborze odpowiadającej Tobie oferty, prosimy Cię o wypełnienie Brief’u Kreatywnego (krótkiej ankiety). Która nam pozwoli dowiedzieć się czegoś więcej o firmie, oczekiwaniach i kierunku w jakim mamy iść.

    Jeśli to konieczne kontaktujemy się jeszcze aby uzupełnić potrzebne nam informacje.

  • 2 - Analiza i badania

    W tym miejscu MY przystępujemy do pracy. Na podstawie otrzymanego Brief’u rozpoczynamy dokładną analizę firmy klienta, branży w jakiej działa, tym czym się zajmuje, jakie wartości wyznaje.

    Przyglądamy się i staramy sklasyfikować jego głównych klientów i grupy odbiorców.
    Bardzo dokładnie analizujemy konkurencję i otoczenie aby znaleźć dobre praktyki i wykluczyć te złe które się pojawiają.

    Mając przygotowane to wszystko możemy przejść do kolejnego etapu…

  • 3 - Pomysły (burza mózgów)

    W tym punkcie włączamy (albo czasami nawet włonczamy 馃槈 ) naszą KREATYWNOŚĆ…

    Dysponując całą zebraną wiedzą na temat klienta, doświadczeniem, wiedzą z zakresu skutecznego marketingu rozpoczynamy pracę nad projektem…

    Ten etap wygląda bardzo prosto – bierzemy stos kartek papieru, ołówek i kreślimy, to wszystko co nam przychodzi do głowy wypełnionej wcześniej zdobytą wiedzą. Czasami są to godziny spędzone nad różnymi pomysłami i wypitych wiele kubków kawy 馃檪

    Z tego wszystkiego wspólnie wybieramy najlepsze naszym zdaniem projekty i…..

  • 4 - Wstępne projekty

    i….    i właśnie na tym etapie przenosimy nasze szkice do komputera, ustawiamy odpowiednie proporcje, dobieramy najlepsze kroje czcionek, dopasowujemy kolory zgodne z zasadami marketingu kolorów i w efekcie otrzymujemy gotowe (wstępne) propozycje.

    Te propozycje umieszczamy na mockup’ach, czyli wizualizacjach, tak aby klient mógł sobie wyobrazić jak takie logo będzie w rzeczywistości wyglądać na wizytówce, ścianie, czy ulotce….

  • 5 - Prezentacja

    Prezentacja, czyli nie mniej, nie więcej tylko wysłanie gotowych propozycji wraz z wizualizacjami do klienta aby mógł ocenić efekt naszej ciężkiej pracy 馃檪

  • 6 - Feedback

    No i czekamy….   czekamy…  i czekamy…    馃檪

    Klient wybiera wersję logo, która najbardziej mu się podoba i przesyła nam listę zmian, poprawek czy korekt, które chciałby wprowadzić.

    Na tym etapie często organizujemy spotkanie (telefoniczne lub osobiste) aby omówić wszystkie zmiany jakie miały by być wprowadzone, dlatego że najważniejszą dla nas rzeczą jest zadowolenie klienta ale również to aby realizowany przez nas projekt spełniał swoje zadania marketingowe.

  • 7 - Redesign

    Mając gotową listę zmian, wracamy do pracy nad wybranym projektem. Po wprowadzeniu wszystkich poprawek dla pewności wysyłamy jeszcze raz do akceptacji ostateczną wersję.

  • 8 - Finalny projekt

    No i dotarliśmy do Mety 馃檪

    Teraz (w zależności od wybranego pakietu) przygotowujemy komplet materiałów…

    • Pliki do wykorzystania w sieci
    • Pliki wektorowe
    • Pliki do wykorzystania w druku
    • Księgę znaku

    Kompletny zestaw zamówionych materiałów przesyłamy do naszego zadowolonego klienta 馃槈

Czy logo jest ważne ?

Logo firmy mówi o niej więcej niż cokolwiek innego. Patrząc na Twoje logo klienci, partnerzy, pracownicy mają wiedzieć, odczuwać co reprezentuje firma. Jakie wartości, cele i wizje jej przyświecają.

Wiele firm, wiele osób, traktuje stworzenie logotypu firmy jak coś pobocznego, nieważnego – nie zdając sobie sprawy jak wiele może przez to stracić.

W sieci ceny za zaprojektowanie logo wahają się od 100zł do kilkudziesięciu tysięcy – i o ile nie przekonujemy, że tylko dzięki wydaniu kilkunastu tysięcy na projekt logo da nam szanse na dobry projekt…  to na pewno jesteśmy przekonani że nie da się stworzyć dobrego logo (uwzględniającego badania, analizę, etc..) za 100 czy 200zł w jeden czy dwa dni…

Co to jest Księga Znaku ?

Podstawowa Księga Znaku (ang. Brand book) to standaryzacja logo – opis budowy logo i przykłady jak należy znak stosować dla prawidłowego używania. Zasad w niej zawartych powinno się bezwzględnie przestrzegać dla dobra i jednorodnego wizerunku firmy.

Co generalnie zawiera taka księga:
»  opis budowy logo lub logotypu
»  kolorystykę
»  pole ochronne wokół logo
»  warianty logotypu, wersje mono i achromatyczne
»  zestaw znaków firmowego kroju pisma oraz zalecane odmiany i wielkości
»  przykłady prawidłowej i nieprawidłowej formy logo.

Ile kosztuje Profesjonalny projekt Logo ?

* Powyższe ceny są szacunkowymi cenami netto w pln, dokładna wycena jest robiona na podstawie wypełnionego Brief’u.

Chcę zamówić swoje nowe Logo !

Niektóre z naszych realizacji

TAK! Chcę nowe logo !

Facebook

YouTube