STRATEGY & BRANDING

Strategie marketingowe

Lepiej nie rób nic, jeśli nie masz

planu działania !

Jeśli nie wiesz dokąd tak naprawdę chcesz dojść, to nigdy nie będziesz wiedział jak iść, którędy iść i jak pokonać napotkane przeszkody.

Tak naprawdę nie ważne czy mówimy o strategii działania całej korporacji, małej firmy, pojedynczej kampanii reklamowej, czy prostej reklamy. Aby to co robimy przyniosło skutek musi być przemyślane i zaplanowane – tylko wtedy na końcu jesteśmy w stanie ocenić skuteczność tego co robimy.

Jak działamy?

Analiza i badania

Zanim przystąpimy do tworzenia strategii, konieczne jest zgromadzenie jak największej ilości danych o Twojej firmie. Analizujemy grupę docelową, działania i pozycję konkurencji oraz Twoją aktualną pozycje i dotychczasowe działania i siłę Twojej marki.
W tym celu przeprowadzamy dokładny wywiad w Twojej firmie, a następnie sprawdzamy informacje ogólnodostępne, wykorzystując dostępne narzędzia, jak Google Analytics, Brand24, Sotrender, etc. Dzięki zgromadzeniu tych wszystkich informacji, i tak naprawdę dopiero po ich zgromadzeniu, możemy przejść do kolejnego etapu.

Tworzenie strategii

Po zebraniu wszystkich potrzebnych danych możemy przystąpić do prac nad przygotowaniem strategii marketingowej. W opracowanym materiale określamy dokładnie co będzie celem działań, jaka taktyka zostanie przyjęta (jakie kanały wykorzystamy do jakich celów), jak formułować działania content marketingowe, jakie treści i jakie ich formaty będą tworzone po to, by osiągnąć zaplanowane efekty. Staramy się również przewidzieć wszystkie możliwe zagrożenia i problemy jakie mogą się pojawić i przygotować warianty działań w przypadku ich zaistnienia.

Wdrożenie strategii

Po opracowaniu, omówieniu z Tobą i wprowadzeniu wszystkich ewentualnych zmian, możemy przystąpić do wdrożenia przygotowanej strategii. Każda strategia działań marketingowych ma dokładnie rozpisany grafik wdrażania poszczególnych etapów działań. Zgodnie z tym harmonogramem działamy, na bieżąco monitorując wyniki, zachowania klientów, konkurencji. Sprawdzamy jakie działania przynoszą najlepsze efekty a jakie gorsze, starając się na bieżąco reagować na zbierane dane.

Zainteresowany? Zadzwoń +48 665 532 290

Facebook

YouTube